





Brandstalk descrie industria reclamelor sub forma unui Atlas Publicitar
Cititorii pot afla, din manual, ca un account executive poarta denumirea stiintifica de "Clientus Mesagerus", cu subspeciile "Clientus Mesagerus Timidus" si "Clientul Mesagerus Tupeus", in timp ce art director-ul, sau Mouseus Genius, are meritul "de a gasi, impreuna cu copywriter-ul, cele mai eficiente ragete pentru ca animalele padurii sa vina la izvoarele Fluviului DeConsumis".
Un comunicat Brandstalk pe aceasta tema il citeaza pe Marian Enache, Creative Director al agentiei, potrivit caruia, "citit printre randuri, atlasul poate fi considerat o foarte buna interiorizare a viitoarei profesii de catre un student. Ne-am gandit si la ei cand l-am creat. Dar, mai ales, ne-am gandit la noi. Si ne-am descris asa cum suntem, asa cum ne vedem, asa cum ne vad colegii... iar descrierea ne reprezinta. Este advertainment - acea latura de entertainment a advertisingului", a completat Marian Enache, Creative Director Brandstalk.
Volumul poate fi comandat, la pretul de 40 RON, pe pagina de internet a Brandstalk.

INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Mult așteptatul declin al pandemiei în țările europene s-a declanșat. Locul României
Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență