





KFC prin Elevate: Cum arata in cifre o campanie publicitara in lift
Bucurestiul nu se numara printre cele opt orase incluse in campanie, acestea fiind Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, oradea, Ploiesti, Targu Mures si Timisoara. Potrivit evaluarilor Elevate, o reclama intr-un lift atinge 240 de persoane pe luna.
Aceeasi companie sustine ca prin reteaua sa de 2000 de lifturi in 11 orase o campanie poate atinge o audienta de 480.000 de persoane intr-o luna si o medie de 656.000 vizualizari pe zi.

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”