





Daedalus Group va realiza, impreuna cu Metro Media Transilvania, Studiul National de Audienta al BRAT
Institutul Metro Media Transilvania desfasoara aceasta activitate de aproape trei ani.
Arina Ureche, director general BRAT, a declarat pentru HotNews.ro ca valoarea SNA Focus este de aproximativ un milion de euro pe an, in care sunt incluse contractele Metro Media Transilvania si Daedalus, dar si alte cheltuieli.
“Pentru noi acest proiect reprezinta o noua provocare si un prilej de a capitaliza reteaua de operatori existenta. Daedalus Group are una dintre cele mai puternice infrastructuri pentru culegerea datelor din Romania, cuprinzand 7 sedii proprii si peste 40 de angajati permanenti implicati in dezvoltarea, intretinerea si managementul retelei de operatori” a spus Daniel Enescu, managing partner Daedalus Group.
Studiul National de Audienta este realizat de BRAT si reprezinta sursa unica pentru piata de publicitate din Romania pentru furnizarea rezultatelor de audienta utilizate pentru tranzactionarea spatiului publicitar in presa scrisa. Studiul, lansat in urma cu sapte ani, masoara in prezent peste 200 de titluri si are mai mult de 30 de beneficiari printre clientii, regiile si agentiile de publicitate.

Beatrice Mahler: O parte din personalul ATI a abandonat lupta. Nu oricine poate sa stea lângă un pacient extrem de bolnav
Aproape 4 milioane de tineri (18-34 de ani) locuiesc cu părinții. Iar motivele lor nu sunt doar economice...
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani
În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul