





Speed Promotion se transforma in Godmother si isi scoate norele la inaintare
In procesul de repozitionare Godmother apeleaza la imaginea sexy a echipei sale si marseaza pe elementul de "magie" a publicitatii. Agentia foloseste sloganul "professional hocus-pocus" in comunicarea sa, axata pe ideea ca este cea mai noua agentie de innovative de pe piata autohtona. Godmother ofera solutii de creatie, evenimente si productie neconventionala.
Intr-un comunicat de presa remis de agentie, aceasta precizeaza ca isi incepe activitatea cu un portofoliu de clienti noi - Agip, Stenyon, COS -, ce completeaza portofoliul detinut de Speed Promotion si care include Energy Holding, Midocar si Agricover.
Agentia va fi codusa de Valentin Vacarus in calitate de managing director si Ana Negoita - creative director.

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Din primăvară până-n toamnă, pandemia a dus la creșterea de 4 ori a românilor descurajați în a-și găsi un job
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România