Aegis Group: Cheltuielile anuale de publicitate in Romania vor depasi un miliard dolari in 2009

Tempo Media va fi cumparata de Aegis Group si se va numi Vizeum

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 1 mai 2008, 10:42 Economie | Media & Publicitate


Aegis Group Plc a anuntat joi ca a cazut de acord sa achizitioneze compania romaneasca de media Tempo Media, valoarea tranzactiei nefiind dezvaluita, informeaza Forbes. Grupul britanic de marketing si comunicare a anuntat pe site-ul propriu ca numele companiei va fi schimbat in Vizeum, agentia urmand a fi integrata in Aegis Media.

Tempo Media, divizia media a Tempo Advertising, una din cele mai mari agentii de publicitate independente din Romania, are active brute de 1,3 milioane euro, conform datelor grupului britanic.

Portofoliul Tempo Media cuprinde un mix de clienti, atat internationali cat si locali precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance.

"Gratie marimii populatiei si cresterii economice rapide, Romania a devenit o piata importanta pentru advertiseri in sud-estul Europei. Aceasta achizitie ne va intensifica prezenta in Romania si va intari reteaua Vizeum in Europa", a declarat Robert Lerwill, CEO al Aegis.

Romania este vazuta ca o piata emergenta pentru advertiseri. Potrivit datelor Aegis, cheltuielile anuale de publicitate au crescut de la 230 milioane dolari in 2003 pana la 690 milioane dolari in 2007, o crestere medie anuala de 34%, pentru 2009 fiind estimata depasirea pragului de un miliard de dolari.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















400 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by