Agentia MRM Partners, divizie a McCann World Group Romania, va dezvolta strategia de comunicare a Bancpost in mediul online si new media, in urma castigarii licitatiei organizate in acest sens de banca in perioada martie-aprilie a.c.. Bancpost urmareste dezvoltarea strategiei sale de marketing in mediul online si new media pentru a creste gradul de informare privind ofertele sale, cresterea preferintei clientilor fata de Bancpost, o mai mare loializare a actualilor clienti si atragerea unora noi.

"Mediul online este foarte dinamic si ofera parghii de comunicare diverse, targetate, masurabile. Clientul intelege strategic importanta comunicarii online in economia comunicarii integrate, crede in eficienta generata de astfel de campanii de comunicare, asadar proaspatul nostru parteneriat nu poate decat sa ne bucure", afirma, citata intr-un comunicat McCann, Carmen Sterian, Client Service Director MRM Partners.

MRM Partners oferă servicii de CRM strategic, servicii web, comunicare interactiva (SMS, MMS, jocuri web, continut 3G), direct marketing, consultanta pentru managementul bazelor de date si protectia datelor, consultanta si logistica pentru promotii. Printre clientii agentiei se numara: Kandia Excelent, Vodafone, Tnuva, Radio 21, L'Oreal Romania, Heineken Romania, Coca-Cola Romania, MasterCard.