Ciucas se alatura altor marci de bere care aleg Internetul ca spatiu de promovare, relansand site-ul www.bereciucas.ro sub forma unui blog al celor doua personaje reprezentative ale marcii, Cerbul Cornel si Mitica. Site-ul a fost realizat in colaborare cu agentia New Media (thegroup) pe partea de concept, grafica si continut, agentia Nicola Porter Novelli (tot thegroup) implicandu-se pe partea de comunicare.

Potrivit unui comunicat NPN, Ciucas a ales sa exploateze avantajele blogului avand in vedere ca aceasta marca vrea sa fie asociata cu atmosfera de relaxare in natura si "evadare din cotidian in peisajul montan autentic". Blogul isi propune sa devina o "comunitate a iubitorilor de munte, de muzica autentica si de bere proaspata ca apa de izvor".

Comunicatul o citeaza pe Andreea Barsan, junior brand manager Ciucas, potrivit careia "am reinventat site-ul din convingerea ca valorile de brand vor fi transmise mult mai clar, mai eficient, printr-un dialog continuu si deschis cu vizitatorii.