





Numele mari din publicitate se ingramadesc la Effie Romania 2008
Potrivit unui comunicat al organizatorului, Millenium Communications, premiile Effie 2008 introduc o noua categorie, "Sustained Success", ce premiaza campaniile care au cunoscut un succes sustinut pe o perioada de trei sau mai multi ani.
Campaniile au fost inscrise pana la inceputul acestei luni, iar marti Millenium a anuntat ca au fost admise, conform regulamentului, campaniile realizate de 29 de agentii: 23 Communication Ideas, Brands&Bears, Brandstalk, Bridge Communication, CAP, Cohn&Jansen, Cupid Consultancy, DDB Bucharest, DraftFCB, Friends Advertising, Gavrila & Asociatii, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Headvertising, Leo Burnett, Loco Branding and Consulting, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Ogilvy & Mather, Ogilvy Action, Ogilvy Group, Propaganda, Punct Advertising, Saatchi&Saatchi, Scala JWT, Spotlight, Unilever.

Povestea tinerei din Bacău care ține spectacole de stand-up comedy în Europa în patru limbi diferite și l-a făcut pe Seinfeld să râdă
INTERVIU Vestea bună și vestea proastă despre tulpina SARS-CoV2 din Africa de Sud, confirmată în premieră în România: Cât de ușor se transmite și cât de eficiente sunt vaccinurile împotriva ei?
Noua LISTĂ a țărilor din zona galbenă / Republica Moldova, Italia, Spania, Franța sau Marea Britanie, pe listă
Unul din cei doi pacienți din România infectați cu tulpina africană a SARS-COV2, fosta jurnalistă Liana Alexandru, povestește aventura sa COVID-19: cum s-au încurcat rezultatele testelor și cum voluntarii au salvat situația
CDC-ul american are un ghid cu sfaturi în cazul unei apocalipse zombi / Dr. Seuss, în topul vânzărilor Amazon după ce a fost acuzat de rasism / Nou film Star Trek, nou serial Terminator, confirmate
FOTOGALERIE Primăria Capitalei a montat anul trecut 500 de stații STB noi, de aproape 10.000 de euro bucata. Deși nu le-a plătit încă, o parte au fost deja vandalizate