Grupul romanesc de comunicare integrata Bigger a intrat pe piata de profil din Bulgaria printr-un joint venture cu agentia locala de publicitate VPR Advertising, potrivit reprezentantilor grupului. Bigger a anuntat, joi, ca noul parteneriat urmareste dezvoltarea serviciilor grupului in spatiul balcanic, dupa modelul altor companii romanesti care au facut acest pas.

Comunicatul il citeaza pe Marcel Straut, director general Bigger, potrivit caruia „am analizat activitatea multor companii romanesti si modul lor de penetrare a pietelor din regiune si ne-am dat seama ca foarte multi clienti din Romania si-au dezvoltat businessurile pe piata din Bulgaria. (...) Atat companiile romanesti cu business in Bulgaria, cat si cele bulgaresti cu business in regiune au nevoie de o comunicare integrata si specifica pentru acest spatiu balcanic. Mai mult, momentul in care se afla piata de publicitate din Bulgaria este deosebit de prielnic pentru accesul companiilor romanesti de publicitate".

Potrivit reprezentantilor grupului, nu este vorba despre o investitie Bigger in Bulgaria, noul joint-venture cu VPR vizand doar stabilirea unui portofoliu comun de clienti.

Potrivit comunicatului, VPR Advertising activeaza pe piata din Bulgaria din anul 2004, oferind servicii de communication planning, strategie de brand, dezvoltare de noi produse, package design, creatie si productie publicitara, publicitate interactiva si BTL. Portofoliul de clienti ai VPR Advertising cuprinde indeosebi companii bulgaresti din domenii precum pharma, retail, FMCG si imobiliare.

Grupul Bigger opereaza pe piata din Romania din 2003, iar la sfarsitului anului 2007 a trecut printr-un proces de rebranding, devenind din Starlink Group, Bigger Group.