Sapunul Dove, suspectat ca a spalat "adevarata frumusete" pe calculator

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 9 mai 2008, 15:15 Economie | Media & Publicitate


Una dintre cele mai premiate campanii publicitare din ultimii ani, "Real beauty", in care mai multe femei "adevarate" isi dezvaluie colaceii pentru Dove, s-ar putea dovedi a fi o mare pacaleala, potrivit Brand Republic, care citeaza urmatorul numar al publicatiei americane The New Yorker. Aceasta din urma il citeaza pe un specialist in editare de imagine care dezvaluie ca a modificat cel putin o imagine folosita in faza de inceput a campaniei Dove.

In articolul din New Yorker, editorul Pascal Dangin spune, referindu-se la o fotografie folosita intr-o reclama Dove, ce prezenta mai multe femei durdulii in lenjerie intima: "Stiti cat de editata a fost aceea?... Dar a fost o provocare sa lasi sa se vada pe fetele si pielea lor cum a trecut timpul, fara sa fie, totusi, neatragatoare".

Dangin este specialist in editarea fotografiilor de moda si lucreaza frecvent pentru nume precum Vogue sau Dior, potrivit Brand Republic. Publicatia comenteaza ca, daca se vor dovedi adevarate, afirmatiile editorului vor afecta grav campania de patru ani a Dove, realizata de Ogilvy&Mather. Aceasta campanie a inclus inclusiv un clip care s-a raspandit viral pe Internet, "Dove Evolution", in care infatisarea unei femei este infrumusetata cu ajutorul machiajului si a editarii de imagine, spotul incheindu-se cu sloganul "nu e de mirare ca perceptia noastra asupra frumusetii este distorsionata".

Brand Republic citeaza declaratiile unei purtatoare de cuvant a Ogilvy pentru alta publicatie de specialitate, Advertising Age, care isi exprima convingerea ca imaginile femeilor folosite in reclamele Dove nu au fost editate, dar se abtine sa comenteze asupra a ceea ce a facut Pascal Dangin, nefiind la curent cu rolul acestui in campania Dove.

Clipul "Dove Evolution":









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9761 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    asa, si? (Vineri, 9 mai 2008, 16:33)

    zvezda [anonim]

    Toate copertile de reviste, pictorialele, reclamele tv la produse de infrumusetare, absolut totul e editat la greu. Sau voi abia acum ati aflat? Si eu nici nu mi-as dori sa fie altfel. Cine nu face diferenta dintre realitate si fictiune sa fie sanatos :)
    • 0 (2 voturi)    
      ... si nu e bine (Vineri, 9 mai 2008, 19:04)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui zvezda

      Pai si nu e bine.
      Oamenii care au vazut si realitatea si fictiunea le pot deosebi usor. Oamenii care vad doar reclame si citesc doar reviste glamour isi formeaza de acolo impresia asupra realitatii, vezi pustoaice si pustani de 15 ani vor crede ala e standardul pe care trebuie sa il atinga. Si uite asa apar frustrarile si complexele si banii dati pe produsele de infrumusetare promovate de reclamele de doi lei.
  • 0 (2 voturi)    
    reclamele = minciuna (Vineri, 9 mai 2008, 18:46)

    tyt [anonim]

    din pacate asta a ajuns sa fie adevarul... cel putin pt reclamele din Romania.. minciuni gogonate !!! cred ca in vest nu e permis sa minti chiar asa de mult.
    • 0 (0 voturi)    
      si in vest e permis,,, prea mult (Sâmbătă, 10 mai 2008, 11:36)

      ramonici [anonim] i-a raspuns lui tyt

      @tyt - campania nu e facuta doar pt romania, deci e facuta in afara. in concluzie,,, nu doar in romania se intampla lucruri rele si nu numai la noi se minte! e adevarat ca este un exemplu rau pt pustanii de 15-16 ani, dar acei tineri au si parinti care ar trebui sa ii controleze mai mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-i bai ! (Sâmbătă, 10 mai 2008, 2:49)

    Vali [anonim]

    Totul e sa te trezesti devreme si sa pleci la servici inainte sa se trezeasca nevasta, ca sa nu o vezi nefardata ! Simplu ca "Buna ziua !"
  • -1 (1 vot)    
    Si? (Sâmbătă, 10 mai 2008, 10:05)

    gabifm [utilizator]

    O reclama iti prezinta nu ceea ce face produsul ci ceea ce ti-ai dori tu sa faca un produs din gama respectiva. Prin urmare nu vad care e problema.
    Pana una alta, din punctul meu de vedere, Dove este cel mai bun in gama produse de ingrijire par si piele. Parerea mea exclusiv ca si consumator care de un numar important de ani incerc produse.
  • -1 (1 vot)    
    campania este buna! (Sâmbătă, 10 mai 2008, 16:31)

    cristina [anonim]

    pentru ca un produs de infrumusetare sa-ti spuna ca nu ai nevoie de artificii ca sa fii frumoasa, iti trebuie mult curaj.
    Dove a reusit cu brio si o va face si in continuare, in ciuda lobby-ului facut pt reviste glossy si alte personaje artificiale ale epocii media.
    Pozele sunt retusate? hai mai! cine s-ar mai fi uitat la bunicutze dezlanate, daca nu ar fi stralucit un pic? Asta nu dilueaza cu nimic mesajul. frumusetea o vezi dincolo de forme si culori, dar ochiul nostru este deformat si nu poate fi reglat brutal.
  • 0 (0 voturi)    
    porcarii (Duminică, 11 mai 2008, 18:07)

    gigi [anonim]

    Vedeti reclamele la detergenti de orice fel.Porcarii facute pe calculator. Reclame mincinoase.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by