Ati ratat Logan de Jurnalul? Evenimentul Zilei vine cu Toyota Yaris

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Vineri, 9 mai 2008, 20:04 Economie | Media & Publicitate


Teaser in editia de vineri a EvZ
Foto: Hotnews
Una dintre cele mai grele promotii de presa scrisa din ultima vreme vine de la Evenimentul Zilei, ziar care, incepand din 12 mai, lanseaza campania "Ia-ti o Toyota pe zi de la Evenimentul Zilei". Potrivit informatiilor oferite HotNews.ro de reprezentantii grupului Ringier, promotia va dura opt saptamani, timp in care zi de zi, de luni pana joi, cititorii ziarului "pot castiga cate o Toyota Yaris pe zi". Campania a fost prefatata, vineri, de un teaser pe prima pagina a publicatiei, ce spune doar "Din 12 mai, Evenimentul Zilei iti da o masina pe zi".

Potrivit informatiilor oferite de Ringier, EvZ va oferi in total, pe parcursul celor opt saptamani, 32 de masini, iar in cazul in care in acest rastimp nu se vor acorda toate premiile, campania va fi prelungita, dar nu mai mult de doua saptamani de la data de 6 iulie 2008.

Campania EvZ aminteste de "Ia-ti Logan de Jurnalul", ce a contribuit semnificativ, in urma cu cativa ani, la detronarea publicatiei din portofoliul Ringier de catre Jurnalul National, din punct de vedere al tirajului, in topul publicatiilor de referinta. Totodata, "Ia-ti o Toyota pe zi de la Evenimentul Zilei" incepe pe fondul unei scaderi accentuate a tirajului acestei publicatii, care, dupa cum observa recent Iulian Comanescu pe blogul sau, a inregistrat o scadere de 13,65% din decembrie 2006 pana in decembrie 2007.

Ultima campanie in care Ringier a oferit drept premii masini a fost promotia de abonare desfasurata de saptamanalul Capital la sfarsitul anului trecut, cand au fost oferite, intre altele, doua masini si trei motociclete, dupa cum scria atunci Iann pe blogul sau.

Potrivit Ringier, mecanismul campaniei include si postul Kanal D, unde grupul elvetian de presa este in parteneriat cu grupul turc Dogan. Astfel, pe prima pagina a ziarului Evenimentul Zilei va fi inscriptionata, de luni pana joi, o serie unica de identificare, iar cititorii trebuie sa pastreze ziarele pana la sfarsitul saptamanii, cand, sapbata dupa-amiaza si sambata seara, la Kanal D, va avea loc o tragere la sorti pentru cele patru serii castigatoare ale saptamanii.

Aceste serii sunt comunicate si in Evenimentul Zilei de duminica, iar cititorii care detin ziarele cu serii castigatoare trebuie sa comunice acest lucru la un numar de telefon.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2068 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    misto toyota yaris, nasol evenimentu zilei (Vineri, 9 mai 2008, 20:33)

    ispy [anonim]

    cam asta e adevarul, yarisul e o masina a viitorului...
  • -1 (1 vot)    
    Mega promotie! (Vineri, 9 mai 2008, 22:42)

    Marius [anonim]

    E mega promotie!!! Era de asteptat ca EVZ sa atace puternic, in cele din urma...asa da, bravo voua! si succese ca meritati e cea mai mare campanie de presa de cativa ani buni incoace
  • -1 (1 vot)    
    Ia-ti Logan de Jurnalul se intoarce... la EvZ (Vineri, 9 mai 2008, 23:27)

    Marius Tudosiei [anonim]

    | Postez in 3 bucati episoade. suntem limitati la 2000 de semne |

    Probabil ca nu ar trebui sa am o reactie aici, insa cateva vorbe trebuie sa spun. Mi-am lasat toate datele de identificare ca sa nu existe dubii legate de identitatea mea si de scopurile pentru care scriu.
    "Campania EvZ aminteste de "Ia-ti Logan de Jurnalul" " spune Costin Ionescu, autorul articolului. Draga Costin, as spune adevarul pana la capat: campania aminteste IZBITOR. La fel cum seamana Toyota Yaris cu Citroen C1 si cu Peugeot 107....
    Reamintesc cititorilor vostri faptul ca Jurnalul National a organizat cateva editii ale concursului "Ia-ti Logan de Jurnalul" (cu mici variatiuni de nume, gen "Ia-ti Logan de Jurnalul se intoarce" sau "Ia-ti Logan Break de la Jurnalul"). Tipul de premiu oferit, mecanismul si, de fapt, conceptul au fost pentru ani buni, un fel de marca a Jurnalului.
    Pentru cateva secunde am fost uimit sa-mi vad concursul organizat de un competitor (nu e o greseala, chiar asta am vrut sa spun). Si nu de catre vreun ziar de cartier, ci chiar de catre cel mai important concurent, aflat in urma Jurnalului National la o distanta de aproape 20.000 de exemplare vandute in medie pe zi (vezi www.brat.ro) si la o distanta de 200.000 de cititori pe editie in urma noastra (vezi SNA Focus). Tocmai pentru ca distanta care ne separa de urmatorul clasat mi s-a parut semnificativa, mi-a venit ideea acelui „Mind The Gap”. Distanta ESTE semnificativa.
    Ei bine, daca unii au decis atunci cand ocupau locul doi ca trebuie sa „Try harder”, eu, in inocenta mea, am avut senzatia ca mai toata lumea gandeste la fel. De aici si surpriza mea de vineri dimineata, cand am dat cu ochii de respectivul cap de ziar (la EvZ ma refer). Am putut vedea cum un concurent urmeaza sa implementeze un concept utilizat de Jurnalul National timp de cativa ani la rand (vreo patru). Un concept la care NU anuntase public ca renunta definitiv.
    • 0 (0 voturi)    
      hai sa zicem... (Sâmbătă, 10 mai 2008, 15:54)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui Marius Tudosiei

      ...ca argumente contra concurentei se pot gasi oricand si de catre oricine. Dar, Marius Tudosiei, cand te documentezi, macar fa-o ca lumea, mai ales cand documentarea tine sa ofere comparatia suprema de mitocanie a "celuilalt". Toyota Yaris NU seamana cu Citroen C1 sau cu Peugeot 107. E vorba de alta Toyota.
      • 0 (0 voturi)    
        Re: hai sa zicem... (Sâmbătă, 10 mai 2008, 23:34)

        Marius Tudosiei [anonim] i-a raspuns lui daniel

        Daniel, corect era Toyoya Aygo.... care are acceasi platforma cu C1 si Peugeot 107.
        Probabil ca e vorba de ora la care scriam, nu de documentare. La masini inca stau destul de bine... :)
  • -1 (1 vot)    
    Logan - Toyota - Jurnalul - EvZ (Vineri, 9 mai 2008, 23:28)

    Marius Tudosiei [anonim]

    Stiu ca e putin probabil, dar astept sa vad niste suplimente de 32 de pagini, in format A4+, care sa semene pana la confuzie cu cele scoase Jurnalul (singurul ziar care are un supliment de sine statator in fiecare zi, inclusiv sambata).
    „Editia de Colectie” de luni – daca tot a avut un succes atat de mare la noi – ar putea fi luata pur si simplu, cu tot cu nume si concept. Si cu tot cu CD. Marti s-ar putea edita suplimentul gratuit „Evenimentul de Sanatate”, miercuri ar putea pune pe piata „Evenimentul de Bucatarie”, joi s-ar potrivi „Evenimentul Casei Mele” (da, acum apare joi, impreuna cu un DVD cu film; in acelasi timp suplimentul ZOOM al Jurnalului, impreuna cu documentarul pe DVD de la Discovery Channel, apare sambata). Probabil ca vineri ar merge un rebranding pentru un „Evenimentul TV”. ZOOM-ul, din nou, poate fi preluat (nume si concept) fara modificari.
    Intrebarile se ridica la celelalte zeci de proiecte pe care le face Jurnalul National. Cum s-ar putea re-denumi „Recurs la Romania”? Dar „Festivalul de Tarafuri si Fanfare”, „Redescoperirea Romaniei”, „Folk You” si toate celelalte? Probabil ca un simplu copy/paste e suficient, ele nefiind marcate cu anumite cuvinte („Jurnalul” sau „National”, care sa ateste negru pe alb ca sunt ale noastre. La „Caravana Jurnalul”... e simplu. Scoatem Jurnalul, ii trantim in coada un Evenimentul si... tot iese ceva.
  • -1 (1 vot)    
    Logan - Toyota - Jurnalul - EvZ (Vineri, 9 mai 2008, 23:29)

    Marius Tudosiei [anonim]

    In urma cu trei ani am fost relativ socat cand Curentul publica un regulament de concurs. Socul venea din faptul ca era un copy/paste. Articolele, alineatele, capitolele mari... totul era identic cu regulamentul de concurs de la Jurnalul (la care cei din bransa stiu cat dureaza redactarea). Atunci am fost socat, dar mi-a trecut repede. Pana la urma nu poti avea pretentii de la un ziar care se lupta pentru supravietuire sa aiba un marketier, macar. Nu ii poti cere creativitate. Nu ii poti cere sa vrea mai mult. El se multumeste cu acel copy/paste urmat de „Find: Jurnalul; Replace with Curentul”. Chiar nu poti avea pretentii, asa cum nici ei nu au pretentii la pozitia de lider.
    Incidentul de acum trei ani a fost unul util pentru mine. M-a imunizat. Vineri, pe 9 mai, eram deja pregatit desi nu stiam asta. Am constatat ca sunt. Si n-a fost chiar un shoc. Doar asa... un gust amar amestecat cu un hohot de ras. Si chiar am ras. Copios. Ce misto e in Romania! Hai ca incepe sa-mi placa!

    Marius Tudosiei
    Jurnalul National


    PS Ma intreb daca Libertatea va simti nevoia sa renunte la sloganul „Premiile noastre chiar se dau” si daca revista Capital va trimite niste intrebari acide la EvZ cu privire la corectitudinea mecanismului.
    • 0 (0 voturi)    
      Ideile (Luni, 12 mai 2008, 18:12)

      Xila [anonim] i-a raspuns lui Marius Tudosiei

      In caz ca nu stiai, ideile (a nu se citi inventiile) nu pot face obiectul legii care protejeaza drepturile de autor. Ceea ce zici tu, este faptul ca ai (ati) avut o idee pe care acum vine altul si o foloste. Asta e viata, asa o sa fie intotdeaua. Felicitari ca ati avut-o primii, ati scos ceva bani din ea. Eventual cititorii sunt cei care ar trebui sa taxeze pe "plagiatori". Insa termenul este prea dur pentru a descrie situatia. Lucrul asta nu se va intampla, lucru normal dealtfel. Secretul creativitatii este sa stii sa-ti ascunzi sursele zicea Einstein. Asta nu are nici o legatura cu plagiatul. Ceea ce va apartine probabil este dpretul de a zice ca sunteti primii care ati facut asta (in Romania!).
      Nu are sens sa discutam aici de exemplu de prima companie care a tiparit un ziar, primul concurs organizat de un ziar, primul supliment scos de un ziar, de prima televiziune de stiri, de primul blog, etc :)
      • 0 (0 voturi)    
        Ideile... ai dreptate (Marţi, 13 mai 2008, 14:57)

        Marius Tudosiei [anonim] i-a raspuns lui Xila

        Nici macar nu mi-a trecut prin cap termenul "plagiator". Ar fi chiar culmea!
        Da, am avut primii aceasta idee, formulata aproape la fel. si de fapt aici mi se pare o problema. ca formularea, punerea in propozitie suna cam la fel. Mult prea apropiat.
        Dar, desigur, piata va spune ceea ce are de spus.
        Da, noi am facut-o primii. Si? Las sa o faca si ei, sa vedem cine o face... mai bine... :)
  • 0 (0 voturi)    
    Yarisul bun (Duminică, 11 mai 2008, 15:30)

    tyre [anonim]

    am deja 100.000 km cu un yaris si n-am avut nicio problema. super fiabilitate.felicitari evz


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by