Inscrierile la cea de-a 6-a editie PR Award au inceput saptamana aceasta, iar campaniile de relatii publice pot fi inregistrate in cele opt categorii ale competitiei pana la 30 iunie a.c.. Anul acesta, juriul format din 16 specialisti in comunicarea de afaceri, analisti si practicieni internationali va fi prezidat de James Grunig, cunoscut cercetator in domeniul relatiilor publice si reprezentantul parteneriatului institutional incheiat de organizatorul premiilor, Forum for International Coummunications, cu Institutul pentru Relatii Publice (SUA).

Din juriul care numara nume romanesti ca Aneta Bogdan (Brandient), Lidia Solomon (Vodafone), Monica Tatoiu (Oriflame), Lavinia Huidan (EIT Forum Auto), Corneliu Cojocaru (BCR) va mai face parte si Peter Debreceny, presedintele Institutului pentru Relatii Publice (SUA), membru pentru a doua oara consecutiv.

Sectiunile PR Award ofera practicantilor de relatii publice ocazia de a-si promova performantele in domeniile in care s-au impus, arata un comunicat al organizatorului. Cele 8 categorii din concurs sunt: comunicare corporatista, comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor, PR pentru marketing, comunicare interna, responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate, organizatii non-guvernamentale si societate civila, comunicare in domeniul public, buget-/creativitate+ si un Junior PR Award.

Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications, considera ca "PR Award reprezinta o contributie la imbunatatirea imaginii profesiei si a industriei, inca fragile si adesea percepute gresit."

Gala PR Award va avea loc la 1 octombrie a.c..