MediaPro Management a cumparat 50,1% din titlurile distribuitorului de media britanic Metrodome Group de la TV-Loonland din Germania platind 2,68 pence pe actiune, potrivit unui comunicat al producatorului german de programe de divertisment. Avand in vedere pretul platit pe o actiune, Metrodome este evaluata la 3,2 milioane de lire sterline.

Compania romaneasca a anuntat ca achizitia Metrodome este parte a strategiei sale de extindere. De asemenea, MediaPro isi va continua dezvoltarea pe piata de distributie din Marea Britanie.

Peter Urie, managing director, si Steve Winetroube, director financiar, vor ramane in continuare in cadrul Metrodome, in scopul de a mentine compania listata la Bursa din Londra, pe segmentul AIM.

Presedintele companiei britanice, Simon Flamank, se va retrage de la conducerea acesteia, locul sau urmand a fi luat de Mark Webster, vicepresedinte pentru dezvoltare in cadrul MediaPro.

Compania de productie si de distributie britanica Metrodome Group a fost fondata de producatorul Paul Brooks, fiind facuta publica la mijlocul anilor '90. In noiembrie 2001, TV Loonland AG a cumparat 29,9% din actiuni, pentru ca in 2003 sa devina actionarul majoritar al Metrodome.