Agentia de presa NewsIn va lansa la finele acestei luni cel de-al doilea numar al anuarului de media si publicitate NewsIn AdRating. Potrivit unui comunicat de presa al agentiei, 12 dintre agentiile calificate in clasamentul de anul trecut al AdRating se mentin in top si anul acesta, 12 ies, in timp ce opt sunt nou intrate multumita rezultatelor inregistrate in ultumul an.

Anuarul se adreseaza indeosebi agentiilor de media si publicitate, evaluand cat de performante sunt si cat de dinamic este acest sector. Clientii de publicitate sunt se incadreaza si ei in publicul-tinta.

Ierarhizarea agentiilor este intocmita pe baza performantei in afaceri (performanta financiara si administrarea portofoliului de clienti). Anuarul este structurat pe patru sectiuni: cele mai dinamice agentii full service si de media planning&buying din Romania; o trecere in revista a sumelor la rate-card si la net investite in publicitate de primele cinci companii din cele mai importante sectoare; analize despre industria de publicitate si domeniile conexe; rezultatele financiare, clientii, structura de management si serviciile ale agentiilor.

Publicatia este bilingva (romana - engleza), are peste 250 de pagini, este integral color si are un pret de 19,5 lei.