Cea de-a treia editie a festivalului romanesc de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads si 24-Fun, este programata pentru 25-31 august. Festivalul se va desfasura pe terasa La Motoare din Bucuresti si urmareste sa promoveze "gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori", potrivit unui comunicat IQads.

Organizatorii asteapta peste 2500 de participanti pe seara, timp de o saptamana. In fata acestora, "lucrarile implementate vor incerca sa demonstreze ca publicitatea poate deveni o forma de entertainment urban", se arata in comunicat.

Acesta il citeaza pe Codin Oraseanu, project manager ADfel, care se asteapta la mai multe lucrari decat anul trecut si la o deschidere mai mare din partea agentiilor de publicitate si a oamenilor de marketing.

La editia de anul trecut a festivalului "brandurile care au acceptat provocarea" au fost Coca Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Toyota Aygo, Apple, Tuborg, Nutline, Durex, Supradyn, RedBull, Saatchi&Saatchi, 24-FUN, CanCan, Cărtureşti, Muzeul Grigore Antipa, Gala Societăţii Civile, Salvaţi Copii, Ideo Ideis, Salvaţi Delta, Grafică şi Tipar. Lucrarile pot fi vazute pe blogul ADfel.