Agentia care i-a facut imaginea lui Sorin Oprescu pentru campanie se numeste AdVenture, anunta chiar agentia intr-un comunicat de presa. AdVenture a facut si cunoscutul viral “Oprescu si buldogul”, ajuns la un all time best (comunicare politica) de peste 26 de mii de vizionari pe YouTube.

Echipa AdVenture: Daniel “Tomitza” Toma Co-creative Director, Mircea Moldovan Co-creative Director, Elisa Olteanu - Copywriter, Alex Laur - BTL manager, Stefan Popescu - Media Planner, Liviu Redeleanu - Managing Partner, Alex Zamfir - General Manager.

Spotul TV a fost realizat de Mile Carpenisan, iar Sorinoprescu.ro e opera Emblem. Din echipa lui Oprescu au mai facut parte Victor Dumitriu, Adrian Thiess, Cornel Comsa, Aurel Vlaicu, Adi Stanescu, Nadina Nedelea, Marie Jeanne Ion si Mircea Oprescu, fiul doctorului.

Viralul:

Dintr-o alta sursa aflu ca spotul ar fi fost realizat nemijlocit de Victor Dumitriu si Mircea Oprescu. “Joi am avut ideea, vineri i-am povestit-o candidatului, sambata dupa-amiaza am filmat 20 de minute in Parcul Kiseleff si rezultatul….ei bine, l-ati vazut cu totii”, spune Daniel Toma.

Comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu