Studiu: consumatorii extind definitia spamului
In luna ce a precedat desfasurarea studiului, circa 52% dintre respondenti, arata studiul mentionat, au considerat spam e-mailurile pe care le primesc fara sa le fi solicitat. Pe langa acestia, insa, 41% au au reclamat drept spam e-mailurile primite pe care le considera lipsite de interes. 25% au facut acelasi lucru deoarece primesc prea multe e-mailuri dintr-o anumita sursa, 20% pentru ca primesc prea mult e-mail in general, iar 15% pentru ca apreciaza continutul e-mailului drept ofensator.
Studiul a fost realizat in ultima parte a anului trecut, dar datele obtinute au fost date abia acum publicitatii.
O concluzie a cercetarii este ca numarul prea mare de mesaje primite de utilizatori sporesc, indirect, concurenta intre cei care transmit e-mailuri in mod legitim, in conditiile in care, pe masura ce filtrele de spam se imbunatatesc, utilizatorii dau mai putina atentie mesajelor nesolicitate "obisnuite" si sunt mai interesati de relevanta informatiei primite in e-mailurile din surse agreate.

Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
Evaluare Națională 2021. Ce s-a eliminat din materia de examen la limba română și care sunt provocările primului examen fără celebrele „comentarii literare”
FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei
http://clickio.ro/2008/03/internet/definitia-spamului-data-de-utilizatori/