Comediantul Jerry Seinfield va fi protagonistul unei campanii de marketing a Microsoft, in valoare de 300 milioane dolari. Campania, menita sa imbunatateasca imaginea sistemului de operare Windows Vista va incepe luna viitoare si consta in mare parte intr-o serie de spoturi publicitare pentru televiziune, in care Seinfield, faimos pentru sitcomul sau cu acelasi nume de pe postul american de televiziune NBC, va aparea alaturi de Bill Gates, presedintele Microsoft, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

Cotidianul The Wall Street Journal, care a publicat pentru prima oara detalii despre aceasta campanie, a spus ca Seinfield va primi in jur de 10 milioane dolari pentru rolul sau.

Sursa care a adus informatiile despre campania publicitara a adaugat ca scopul principal al campaniei este schimbarea perceptiei publice cu privire la cel mai nou sistem de operare lansat de Microsoft, Windows Vista, potrivit carei acesta ar fi demodat si dificil de utilizat, comparativ cu sistemele create de Apple, compania rivala.

Reclamele vor incepe sa fie difuzate de pe 4 septembrie. The Wall Street Journal a afirmat ca aceasta campanie de marketing este una dintre cele mai ample din istoria Microsoft.

In ciuda faptului ca Microsoft a vandut peste 180 milioane de licente pentru Windows Vista, de cand a inceput sa fie comercializat in 2007, lansarea sistemului de operare a fost considerata un esec, desi compania a spus ca defectele anterioare ale sistemului de operare au fost rezolvate.

Sistemul de operare Windows este cel mai important produs al imperiului software de 60 miliarde dolari al Microsoft. Windows este folosit pe mai mult de 90% din calculatoarele din toata lumea, iar profitul generat de Windows este folosit la finantarea altor noi afaceri ale Microsoft, precum consolele Xbox si playerele Zune.