Prima Scoala de Media, dedicata pregatirii de personal specializat in departamentele de cercetare ale posturilor de audiovizual si din agentiile de media si publicitate, isi deschide portile la 27 septembrie, potrivit IAA. Organizatorii sunt Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), cu sprijinul IAA, ARA si BRAT.

Inscrierile la prima editie a Scolii de Media se pot face pana la 25 septembrie, cursurile urmand sa inceapa doua zile mai tarziu. Este vorba despre cursurile pentru incepatori "Basic Knowledge", ce vor fi urmate, din octombrie, de cursuri "Towards Excellence", pentru angajatii firmelor de profil.

Potrivit sursei citate, scoala va oferi prelegeri si activitati practice pe teme de marketing, cercetare de piata, mass-media, planificare si strategie de media, administrarea conturilor de publicitate, prezentarea studiilor de audienta pentru diverse media si altele.

Conform anuntului, printre mentorii scolii se numara specialisti precum Paul Markovits (Vodafone), Andrei Musetescu (TNS–Taylor Nelson), prof. dr. Mihai Coman (Universitatea Bucuresti), Razvan Varabiescu, Octav Popescu (Initiative Media), Andi Dumitrescu (GfK), Liliana Mihailescu (TNS Media Research).