Cea de-a doua editie a seminarului de marketing digital organizat de Evensys in colaborare cu Kinecto, ce face parte din platforma de comunicare Advertising 2.0., va avea loc pe data de 24 septembrie, se arata intr-un comunicat al organizatorilor. Printre subiectele pe care se va axa aceasta editie a seminarului se numara: cum putem sa comunicam online in mod neconventional, cat de mult putem lasa utilizatorul sa influenteze promovarea unei campanii sau care este cel mai potrivit instrument de marketing online.

Seminarul este un training de o zi ce isi propune sa vina in intampinarea nevoilor practicienilor din domeniul comunicarii cu informatii relevante privind, printre altele, utilizarea cat mai eficienta a canalului new media pentru advertising, integrarea comunitatilor online in activitatile de PR sau organizarea unui pitch eficient pentru selectarea unei agentii interactive. Trainingul este sustinut de Radu Ionescu, managing partner in cadrul companiei Kinecto.

“Piata de marketing digital ofera in acest moment oportunitati imense de dezvoltare iar numarul companiilor care apeleaza la acest canal de comunicare se afla in crestere. Aceste companii insa trebuie sa invete faptul ca mediul online nu este o jucatorie aflata la indemana tuturor si ca nu orice idee transpusa in online va da rezultatele scontate. Cea de-a doua editie a acestui seminar isi propune sa ofere informatii aplicate si relevante specialistilor direct interesati de crearea, implementarea si evaluarea campaniilor online, dar si de pericolele care vin o data cu integrarea mediului online in campaniile de comunicare”, a declarat Cristian Manafu, managing partner Evensys.

Potrivit organizatorilor, participarea la acest eveniment se face in limita a 30 de locuri.