Agentia de publicitate Next Advertising a anuntat, vineri, separarea departamentului de BTL si infiintarea unei agentii de sine statatoare sub numele de WeeDoo, potrivit unui comunicat al agentiei. Nou infiintata agentie isi propune sa ofere publicului tinta si circ, nu doar paine pentru a fi fericiti, spune directorul Next Advertising, Sorin Popescu.

„Clientii inteleg din ce in ce mai bine importanta atingerii publicului tinta si stiu ca nu le pot da oamenilor doar paine pentru a fi fericiti. E nevoie si de circ, de entertainment, iar in termeni profani asta face comunicarea BTL. Si o face tot mai divers, mai amplu si mai neconventional", a declarat Sorin Popescu.

"Piata creste de la an la an si in aceasta directie", mai spune Popescu, si "tocmai de aceea am hotarat sa profitam de oportunitate si sa ne dezvoltam corespunzator componenta de servicii BTL pe care le oferim, dar nu in cadrul unui departament in Next, cum a fost pana acum, ci deschizand o divizie separata dedicata acestui tip de comunicare”, a explicat acesta separarea diviziei de BTL a Next Advertising.

WeeDoo porneste la drum cu o echipa formata din managing partner Sorana Tetik, Olivia Grigorescu, Monica Axan, Francesca Gagyi, Bogdan Sarbu si Cornelia Leustean.

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, consultanta de marketing si creatie. Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Transavia, Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tetra Pak, BoConcept, Advent, Greenpeace, Ceramica Iasi, Fundatia Copii în Dificultate, Flo & Jo.