Mol Romania se repozitioneaza cu ajutorul Young&Rubicam Budapesta

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 15 septembrie 2008, 17:21 Economie | Media & Publicitate


MOL Romania a apelat la Young&Rubicam Budapesta pentru o noua campanie de imagine "axata pe valorile sale cheie si care are drept scop pozitionarea sa in topul companiilor energetice internationale ce ofera carburnati ultramoderni in Romania", se arata intr-un comunicat al companiei. Incepand din 15 septembrie, campania se va desfasura pe TV, in presa scrisa si pe internet.

Spotul TV apeleaza la grafica animata, ce urmareste sa prezinte parcursul carburantilor - de la explorare si rafinare pana la retail.

Potrivit comunicatului, campania se va desfasura pana pe 26 octombrie, pe cinci posturi TV, in noua publicatii centrale, cateva publicatii de limba maghiara si pe cinci site-uri.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















210 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by