Studiul AdMarket 2008: cum privesc marii clienti industria de publicitate din Romania
Studiul va fi realizat de UAPR in colaborare cu D&D Research in perioada octombrie-noiembrie 2008, pe un panel mai mare de respondenti (700), urmand ca rezultatele sa fie prezentate in decembrie.
Respondentii, alesi din randul marilor clienti de publicitate, vor evalua separat agentiile de media si pe cele de advertising/full service, raspunsurile lor urmand sa stabileasca perceptia asupra creativitatii, orientarii strategice sau cunoasterii pietei.

Ce este fenomenul GameStop / Revolta investitorilor particulari, reuniți pe Reddit, împotriva baronilor de pe Wall Street a condus la creșterea acțiunilor grupului cu 1.700%
Sectorul 3 vrea să investească aproape jumătate de miliard de lei în proiecte pentru fluidizarea traficului: trei pasaje subterane, două supraterane și lărgirea străzii Drumul între Tarlale la 4 benzi
Schimbările RCA la decontarea directă ar putea fi inutile și costisitoare: Cât costă acum acest serviciu și ce pericol este în proiectul de OUG inițiat de autorități
Elicoptere grele pentru IGSU: Lockheed Martin propune 12 elicoptere Black Hawk construite în Polonia și cu mentenanța la Romaero pentru 273 milioane de euro / Ce alte oferte au fost depuse
Cum a început „nebunia Ivermectinei” în România și ce știm până acum despre acest medicament. Medic: Nu trebuie să plecăm de la ideea că e miraculos înainte să i se demonstreze clar eficiența
De ce nu are România credite bancare pentru studenți? Cum funcționează un asemenea mecanism în alte state
Ce conține o doză de vaccin Pfizer, în afară de ARN mesager: Grăsimi, sare și zahăr / La ce folosesc ”ingredientele”
Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață