Peste 40 de companii din productie, distributie si comert au inscris in total 88 de candidaturi in competitia pentru castigarea a 10 premii si doua mentiuni la a treia editie a Premiilor Piata, dedicate industriei bunurilor de larg consum, potrivit unui comunicat al publicatiei. Competitia urmareste sa descopere si sa recompenseze companiile si brandurile cu cele mai bune performante in industria bunurilor de larg consum.

Comunicatul precizeaza ca "sunt puse in joc 20 de trofee. Dintre acestea, 12 sunt in cadrul categoriilor Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cea mai buna initiativa de trade marketing si Cea mai buna initiativa a unui comerciant pentru consumatori. La aceste categorii intra in competitie doar companiile care si-au depus candidatura. Pentru celelalte opt trofee - Cea mai buna distributie, Cel mai dinamic comerciant, Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor si Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant - sunt eligibile toate companiile din distributie, comert si productie, nefiind necesara depunerea candidaturii".

Procedura de desemnare a castigatorilor celor sase mentiuni, 12 premii si doua mari premii este in curs de desfasurare.

Organizatorii Galei festive de decernare a Premiilor Piata au ca parteneri companiile Unilever, Coca Cola Hellenic, Carrefour, Porsche Inter Auto Romania si MEMRB, iar parteneri media sunt HotNews.ro, Radio Romania Actualitati, Business Standard, Comunicate de Presa si Cotidianul.