Pagina de media traseaza mai multe asemanari intre ultimul spot la cascavalul Delaco si o secventa din filmul Filantropica, insa o citeaza pe Raluca Feher de la agentia care a realizat spotul, Cap, potrivit careia acea secventa nu a servit ca sursa de inspiratie pentru reclama, iar mesajul transmis e diferit.

Spotul a primit marti o somare de intrare in legalitate din partea CNA, argumentele acestei decizii fiind insa contestate, miercuri, de producatorul Delaco si de Cap. Joi ar fi trebuit sa aiba loc, la CNA, discutii pe aceasta tema.

Potrivit Paginii de media, "A fost Filantropica sursa de inspiratie? Raluca Feher, copywriter la agentia CAP, care a realizat spotul, este categorica: nu ne-am inspirat din aceasta secventa". "In filmul lui Nae Caranfil, secventa era mai mult decat o scena comica, este un fragment cu mesaj. Un recuperator, singura autoritate apreciata de o clasa si de o generatie de adolescenti cu un dispret profund fata de profesori! Acelasi lucru l-a dorit si CAP? “La noi e putin diferit”, a declarat Feher pentru paginademedia. 'In toate spoturile, am incercat sa cream acest personaj, Toni Delaco, pentru ca am pornit de la jocul de cuvinte cu Nasul. Ca personaj, se apropie mai degraba de Soprano', a adaugat ea", arata sursa citata.

Citeste mai mult pe Pagina de media