Initiative pastreaza contul media al Orange in urma "celui mai mare pitch din ultimii 2 ani"

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 28 octombrie 2008, 18:38 Economie | Media & Publicitate


Initiative Romania a confirmat oficial, marti, printr-un comunicat de presa ca pastreaza contul de media full service al Orange Romania, informatie anuntata initial duminica de Catalin Tolontan, pe blogul sau. La pitch-ul lansat in iulie a.c. au luat parte Initiative Media, agentia care a administrat si pana acum acest cont de media, unul dintre cele mai mari pe piata romaneasca, ZenithMedia, Media Direction si Starcom. La final ramasesera IM si Zenith Media.

Este unul dintre cele mai importante pitch-uri ale sezonului, descris in comunicatul de presa de Octav Popescu, managing director Initiative Romania, drept "cel mai mare pitch din Romania ultimilor 2 ani". Initiative Romania detine de cinci ani contul de media al operatorului de telefonie mobila, insa Orange a initiat o serie de pitch-uri la nivel international, anul acesta, pentru a-si alege o noua agentie care sa-i administreze publicitatea pe diversele media.

Batalia contra Zenith Media nu a fost usoara pentru Initiative. Tolontan afirma pe blogul sau ca, spre finalul pitch-ului Orange, Zenith Media era favorita sa castige acest cont. Iar Razvan Varabiescu, fost director Media Direction, se intreaba marti pe blogul sau "cat de mult a contat in decizia Orange de a continua cu IM sprijinul indirect neasteptat pe care Antena 1 l-a oferit" anuntand incetarea colaborarii cu Zenith Media, incepand de anul viitor. Despre acest anunt, Adevarul scria recent ca trustul Intact nu va prelungi contractul cu Zenith in 2009 deoarece a constatat ca anumiti clienti importanti ai agentiei nu au consumat spatii de publicitate conform cu audientele inregistrate de televiziunile din acest grup.

In comunicatul Orange de marti, Octav Popescu de la Initiative afirma: "Se spune ca, in general, intr-un pitch, agentia incumbent are sanse minime de a castiga. Iata ca am reusit sa demontam acest mit”.

Initiative Romania este parte a Initiative Worldwide, retea membra a grupului de comunicare Interpublic. Initiative este prezenta pe piata romaneasca de 12 ani, iar portofoliul sau actual cuprinde, intre altele, Orange Romania, Millenium Bank, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Provident Financial.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















634 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    pici-aiaba (Marţi, 28 octombrie 2008, 20:25)

    alupigus [anonim]

    Nu va suparati, ce se intelege prin "pici"? Dar prin "incumbment"? Ar fi cazul sa vorbiti limba materna sau daca nu sa va carati in Anglia; dar pun pariu ca nici acolo nu ati fi in stare sa va intelegeti cu oamenii pentru ca nici engleza nu o stiti bine; sunteti exact de aceeasi categorie cu muncitorul necalificat roman din Bistrita care se intoarce in august acasa si ii da cu "muratore", "finesta abassata..:", etc...Imi poroduceti scirba, bonjuristi ///.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by