Piata de publicitate din Spania, slabe sanse de redresare in 2009

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:04 Economie | Media & Publicitate


Este putin probabil ca piata de publicitate din Spania sa-si revina in 2009, a declarat vineri Giuseppe Tringali, directorul executiv al canalului de televiziune spaniol Telecinco, citat de Reuters. Veniturile din publicitatea TV ar putea scadea cu circa 11-12% in 2008 fata de venituri de peste trei miliarde euro (3,76 miliarde dolari) in 2007, ca urmare a scaderii economice din Spania.

La inceputul acestei saptamani, Javier Uria, directorul financiar al Telecinco, a declarat ca volumul cheltuielilor de publicitate a inregistrat in Spania o scadere anuala cuprinsa intre 22-24%.

Postul de televiziune a transmis 9,4 minute de publicitate pe ora in luna octombrie a acestui an, comparativ cu 12 minute pe ora in aceeasi perioada a anului trecut, a mai precizat Giuseppe Tringali. Telecinco este divizie a grupului de televiziune italian Mediaset.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















232 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by