Piata de publicitate din Spania, slabe sanse de redresare in 2009
La inceputul acestei saptamani, Javier Uria, directorul financiar al Telecinco, a declarat ca volumul cheltuielilor de publicitate a inregistrat in Spania o scadere anuala cuprinsa intre 22-24%.
Postul de televiziune a transmis 9,4 minute de publicitate pe ora in luna octombrie a acestui an, comparativ cu 12 minute pe ora in aceeasi perioada a anului trecut, a mai precizat Giuseppe Tringali. Telecinco este divizie a grupului de televiziune italian Mediaset.

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive