Calin Rotarus: Incercam sa tinem pasul cu ultimele inovatii tehnologice
- Nu exista publicitate on-line, exista doar audiente; daca audientele se plimba cu liftul, atunci vom face publicitate in lifturi, daca exista o audienta in mediul on-line, ne manifestam acolo.
- Traim inceputul unei revolutii in comunicare; receptorul are din ce in ce mai mult control si puterea de a selecta mesajele;
- Internetul ne ofera multe, hai sa nu-i vindem bullshit!
- In Romania, avem de a face cu o dinamica extraordinara a comunicarii pe internet; cresterile sunt fabuloase; se vorbeste tot mai mult de o comunicare mai complexa, la nivel editorial;
- Multi ani singurul lucru pe care i-l puteai spune unui client era:"Bun, ai un site, punem un banner pe el"; acum incercam sa tinem pasul cu ultimele inovatii tehnologice.
Adrian Alexandrescu: Bannerele nu mai sunt suficiente
- Pentru publicitate buna ai nevoie de o idee buna si nu cred ca internetul a schimbat regula asta
- Banner-ele nu mai sunt suficiente; se extinde din ce in ce mai mult utilizarea rich-media [n.red. : "rich-media" descrie o serie larga de media digitale interactive. Caracteristica definitorie este dinamica continua]
- Romanii sunt deschisi la inovatii, dar se plictisesc repede
- 60% din traficul extern al Romaniei se duce la Youtube; in acest moment, Romtelecom investeste 3 milioane de euro pentru crearea unui centru de cashing al traficului de pe Youtube
- Campaniile de virale: un viral de succes are un numar de vizualizari cu 6 cifre; nu prea se mai trimit atasamente, se trimit din ce in ce mai multe link-uri
Mugur Patrascu: Contrar povestii cu criza, online-ul intra intr-o faza decisiva
- Anul viitor, contrar povestii cu criza, on-line-ul intra intr-o faza decisiva in ceea ce priveste maturizarea lui; avem din ce in ce mai multe brand-uri care isi doresc sa faca ceva, mai ales pe genul de platforma, pe abordarea care depaseste povestea care incepe/se termina intr-o luna si merge mai mult pe ideea de experienta
- In situatii de criza: o directie este aceea de a iti reevalua mediile pe care intri; sunt industrii care sufera mai mult, industrii care sufera mai putin
- Sa faci bani din blogging este un obiectiv foarte indraznet
- Cred ca se fac bani atunci cand devii relevant pentru cei care te citesc si ca sa devii relevant trebuie sa iti gasesti o nisa
- Fata de alte tari, Romania nu si-a gasit inca bloggeri nisati, merge sa fii blogger ziarist, blogger scandalist etc.
- Publicitatea de campanie este intr-o criza intreaga, iar online-ul nu m-a surprins cu nimic; nu spun ca nu se face publicitate electorala on-line, spun doar ca este terna
- Online-ul are doua parti: bucata pe care o arati clientului si bucata pe care o lansezi (de abia de aici incepe povestea - primesti feed-back si asa mai departe)
- Este gresita perceptia conform careia trebuie sa stii foarte multe lucruri tehnice atunci cand vine vorba de on-line, important este cum relationezi cu oamenii