CNA atentioneaza opt posturi TV si radio pentru abateri la sfarsitul campaniei

de V.O.     HotNews.ro
Duminică, 30 noiembrie 2008, 19:04 Economie | Media & Publicitate


Consiliul National al Audiovizualului a adresat scrisori de atentionare posturilor Antena 1, Antena 3 si Realitatea TV, precum si altor cinci posturi locale de radio si TV pentru incalcarea reglementarilor privind sfarsitul campaniei electorale. Realitatea TV a primit atentionare pentru ca sambata l-a intervievat pe un candidat PNL, Antena 3 si Antena 1 au fost atentionate pentru ca au prezentat rezultatele unui sondaj in cursul zilei de vineri, iar Antena 3 a fost atentionata si pentru ca a difuzat mesajele electorale ale unor oameni politici in ziua votarii.

Potrivit unui comunicat CNA, dintre cele 130 de posturi de televiziune centrale si locale si 211 posturi de radio centrale si locale, cele mai multe au respectat cadrul legal in felul cum au reflectat desfasurarea alegerilor.

  • Potrivit CNA, Antena 3 si Antena 1 au primit scrisori de atentionare pentru ca au difuzat un sondaj CCSB in cursul zilei de vineri, incalcand reglementarea potrivit careia "cu 48 de ore inainte de ziua votarii este interzisa prezentarea de sondaje de opinie, televoturi sau anchete facute pe strada".
  • Antena 3 a fost atentionata si pentru ca a difuzat in ziua votarii declaratiile candidatilor Mircea Geoana si Theodor Stolojan, declaratii care au continut mesaje electorale, ceea ce contravine reglementarii potrivit careia "cu 24 de ore inainte de inceperea votarii sunt interzise comentarii privind campania electorala".
  • Realitatea TV a primit scrisoare de atentionare pentru ca sambata l-a intervievat telefonic pe candidatul PNL, Dan Vlaicu, prezentat numai in calitate de presedinte ANPC, ceea ce contravine prevederii potrivit careia "cu 24 de ore inainte de inceperea votarii sunt interzise invitarea sau prezentarea candidatilor in programe", cu exceptia celor care beneficiaza de drept la replica. Realitatea TV Sibiu a fost la randul sau atentionata pentru ca a difuzat in ziua alegerilor o ancheta de strada privind portretul parlamentarului ideal.
  • Au mai fost atentionate Soti Cable Neptun pentru TV Neptun Constanta, CTV Media Grup pentru CTV Constanta, Radioteleviziunea Transilvania pentru RTT Brasov, Poliglot Grup pentru postul de radio din Tarnaveni si Mega Press FM pentru Axa TV Transilvania.



















500 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version