Regia de publicitate ARBOinteractive intra pe piata publicitatii outdoor in Bucuresti - dar nu in Bucurestiul real, ci in Bucurestiul Virtual, replica 3D a capitalei in Second Life. Potrivit lui Clement Nicolaescu, director de marketing si PR la ARBOinteractive, regia va plasa, pentru inceput, bannere stradale de autopromovare, urmand ca aceste spatii sa fie vandute clientilor interesati.

Versiunea 3D a Bucurestiului, realizata de agentia Chase Corp., s-a lansat la 29 noiembrie. Potrivit unui comunicat remis marti HotNews.ro, in prima saptamana de la lansare, media traficului inregistrat de Virtual Bucharest a fost de 16.350 de vizitatori, limita maxima, atinsa pe 2 decembrie, fiind de 20.296. Ziua Nationala a avut de asemenea un trafic considerabil, in varianta Second Life a Bucurestiului fiind organizate, atunci, mai multe evenimente speciale.

Un comunicat al ARBOinteractive il citeaza pe Calin Rotarus, potrivit caruia "intrarea in portofoliul nostru a acestui simpatic mediu se incadreaza in politica noastra de a diversifica serviciile oferite agentiilor si clientilor directi, precum si de a oferi cat mai multe posibilitati de a exploata potentialul inca nedescoperit al comunicarii online".

Potrivit lui Clement Nicolaescu, ARBOinteractive are exclusivitate pentru administrarea bannerelor stradale in Virtual Bucharest. Regia nu se va ocupa de alte forme de promovare stradala, precum panourile amplasate de la bun inceput in mai multe zone ale orasului virtual.