Comitetul Director al TVR a decis, miercuri, sa acorde agentiei Splendid Media responsabilitatea administrarii spatiului publicitar pe posturile publice de televiziune, pentru urmatorii trei ani. Decizia mai trebuie aprobata de Consiliul de Adminsitratie al SRTv. Agentia a avut un singur competitor in concursul organizat de TVR - Media Mall, dupa ce restul agentiilor interesate sa preia portofoliul publicitar al TVR au iesit din cursa in urma deciziei TVR de a anula licitatia publica in favoarea unei selectii de oferte.

Splendid Media, regia care vinde din 2005 publicitatea TVR si al carei contract expirase la sfarsitul anului trecut, a respectat cel mai bine cerintele televiziunii nationale, angajandu-se printre altele sa asigure postului public exclusivitate si un venit anual minim garantat.

Splendid Media si Media Mall au fost singurele firme ramase in concursul organizat de TVR pentru selectarea regiei care va administra in urmatorii trei ani spatiul publicitar pe posturile publice de televiziune. Alte doua regii, ARBOmedia si DBV Media House, care isi manifestasera la randul lor interesul in acest sens, au renuntat sa mai ia parte la selectia de oferte.

In urma anularii licitatiei publice pentru selectarea unui administrator al publicitatii TVR, televiziunea publica a anuntat pe 18 decembrie ca apeleaza la procedura selectiei de oferte.

Insa regiile au fost invitate foarte tarziu sa-si prezinte ofertele, fapt pentru care luni, 22 decembrie, s-a prezentat la TVR numai Splendid Media, miercuri, 24 decembrie, fiind programata si regia Media Mall, care are in portofoliu posturile Animax si Minimax si statiile locale ale Realitatii TV.

Din comisia care a analizat ofertele Splendid Media si Media Mall au facut parte Alexandru Sassu - presedintele-director general al SRTv, Simona Dobrescu, director de marketing si vanzari, Remus Codreanu din partea Departamentului Juridic, Cipriana Voicu, sefa Directiei Economice si Marioara Dudu, responsabila Licitatii-Achizitii.