Coca-Cola pastreaza doar patru dintre agentiile de publicitate prin care se promoveaza in Europa
Oficialii de la Bucuresti ai companiei au afirmat pentru HotNews.ro ca "in Romania, la fel ca in Europa, vom continua sa imbunatatim modelul de cooperare cu agentiile de publicitate pentru a obtine cele mai inovatoare si eficiente campanii pentru brandurile noastre globale. Aceasta ar putea insemna ca vom colabora cu mai putine agentii. Totodata vom stimula o colaborare mai intensa intre agentiile de publicitate pentru a eficientiza comunicarea integrata de marketing".
Principalele agentii cu care compania Coca Cola lucreaza in Romania sunt McCann Erickson, Ogilvy&Mather si Lowe&Partners.
Cele patru agentii de publicitate care vor continua sa promoveze brandul Coca-Cola la nivel european sunt, potrivit The Guardian, Wieden & Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain si Senior Rushmore Madrid. Odata pusa in aplicare, noua strategie a companiei va functiona sub numele Coke Red European Agency Network, noteaza publicatia britanica.
Potrivit unei surse din interiorul companiei, citata de publicatia britanica, prin reducerea semnificativa a numarului de agentii colaboratoare, Coca-Cola spera sa obtina "mai multa gandire creativa" si o promovare mai eficienta a produselor la nivelul Europei. Prin decizia mentionata, compania urmareste si o reducere a onorariilor platite pentru promovarea sa. Conform Nielsen Media Research, cheltuielile companiei pentru promovarea brand-ului "rosu" depasesc, in prezent, 100 de milioane de lire sterline pe an.

Guvernul ia în calcul „un statut special” pentru restaurante: Dacă își vor vaccina tot personalul să nu mai fie legați de rata de incidență
Din primăvară până-n toamnă, pandemia a dus la creșterea de 4 ori a românilor descurajați în a-și găsi un job
Trei scenarii pe termen scurt ale mediului de afaceri. De ce nu vor scădea prețurile la imobiliare și la cât ar putea ajunge euro
VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România