Google renunta la serviciul de vanzari de publicitate in ziare Print Ads
Platforma Print Ads oferea publicitarilor posibilitatea sa cumpere spatii publicitare in ziare si reviste, pe baza de licitatii.
Potrivit sursei citate, peste 800 de publicatii americane, printre care The New York Times, Washington Post si cele din grupurile Tribune si Gannett, s-au inscris in acest program. Cu totii sperau ca prin acest parteneriat sa recupereze o parte din profitul pierdut in ultimii ani ca urmare a scaderii publicitatii in presa scrisa americana. Rezultatele, insa, nu au fost deloc cele scontate.
In pofida anuntului de incetare a Print Ads, Google "ramane dedicat" ideii de a colabora cu grupurile de presa scrisa, a spus Spinell, conform publicatiei britanice. Alte servicii Google, aflate in stadiul de experiment, precum cele de a furniza publicitate in alte media traditionale precum TV sau radio, vor continua.

Beatrice Mahler: O parte din personalul ATI a abandonat lupta. Nu oricine poate sa stea lângă un pacient extrem de bolnav
Aproape 4 milioane de tineri (18-34 de ani) locuiesc cu părinții. Iar motivele lor nu sunt doar economice...
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani
În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul