Reprezentantii publicatiilor "Anuntul telefonic" si "Anuntul de la A la Z", citati marti de Pagina de media, spun ca numarul anunturilor a scazut in ultima perioada, ca structura lor s-a schimbat si ca unele dintre acestea, precum cele auto, aproape au disparut.

Liviu Taloi, redactor-sef "Anuntul telefonic", pentru Pagina de media:

  • "A scazut numarul anunturilor cu aproape 10%, dar este si tendinta inceputului de an, nu e vorba numai de efectul crizei"

Andrei Dan, production&design manager Anuntul de la A la Z, intr-un interviu pentru Pagina de media:

  • "Vanzarile de locuinte sunt reduse la circa 30-40% din cele din trecut"
  • "Daca, in august, ziarul avea 44-48 de pagini, acum sunt doar 32. Anuntul de la A la Z a renuntat si la una dintre cele trei aparitii saptamanale"
  • Dupa modificarile taxei auto, anunturile auto "aproape au disparut". "S-au inmultit in schimb cele care propun inmatriculari in Bulgaria"
  • "In principiu, peste 90% din anunturi vin din imobiliare si auto (...) Afacerile sunt si ele in scadere, ca si ofertele de munca. Singura constanta este rubrica matrimoniale. Nu e destul pentru un ziar de mica publicitate"

Citeste mai mult pe Pagina de media