Agentia Rogalski-Grigoriu va gestiona, incepand cu aceasta luna, contul de PR al Bancii Romanesti, acoperind inclusiv serviciile de PR online si intern ale companiei. Potrivit unui comunicat al agentiei, o atentie sporita va fi acordata strategiei de crisis & issues management, pentru a face fata provocarilor cu care se confrunta piata bancara romaneasca, in contextul economic actual.

Cu acest scop, R-G a initiat un audit de comunicare interna si externa la nivelul bancii, urmand ca in functie de rezultatele acestuia sa implementeze o strategie de comunicare in acord cu specificul activitatii institutiilor financiare.

Agentia Rogalski Grigoriu Public Relations este specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor. Portofoliul sau de clienti include companii precum: Audi, Baneasa Investments, BDG, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Franke Romania, Kiwi Finance, New Kopel Sixt, Ocif Group, Petrom, Sony Ericsson Romania, Tassullo, Tuborg Romania.

Banca Romaneasca are 16 ani de activitate pe piata bancara din Romania si detine un capital social de peste 200 milioane de euro si o retea natională formata din 150 de sucursale.