Mindshare a fost declarata "Cea mai buna Agentie Globala de Media a anului 2008" de catre reputata publicatie a industriei de publicitate Advertising Age, potrivit unui comunicat de presa. Pentru obtinerea acestui premiu au cantarit semnificativ restructurarea activitatii la nivel global a agentiei, in 2008, precum si cateva proiecte de succes din zona de productie de "branded content".

In 2008, MindShare s-a reinventat si si-a restructurat activitatea, cele 12 centre de business ale agentiei fiind reorganizate in 4 departamente: Client Leadership, Business Planning, Invention – unitatea de gandire creativa si The Exchange - unitatea de buying online si offline.

Potrivit comunicatului, AdAge a apreciat, pe langa "restructurarea globala de succes a agentiei", si cateva proiecte din zona de productie de branded content, precum: versiunea locala a serialului „Betty cea urata”, proiect realizat pentru clientul Unilever in China, si un serial de comedie difuzat online - ”In the Motherhood” - care a atras peste 5.5 milioane de vizitatori si care a fost preluat, recent, de reteaua de televiziune ABC.

La acestea se adauga proiectele realizate pentru clientii Maybelline si Nike si asimilarea agentiei de strategie Michaelides & Bednash in grupul Invention al retelei.

Mindshare este o agentie care ofera servicii de media si marketing la nivel global, avand 97 de filiale in 67 de tari din S.U.A, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si Asia. Agentia este detinuta de grupul WPP, iar in Romania portofoliul sau include clienti precum Unilever SCE, Cosmote, Germanos, Groupe Seb, LG, Flanco, Castrol.