Inca un cotidian american renunta la print in favoarea internetului

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Luni, 16 martie 2009, 20:44 Economie | Media & Publicitate


Cotidianul Seattle Post-Intelligencer a anuntat luni ca va renunta sa mai apara in format tiparit, urmand sa fie disponibil doar pe internet, din cauza crizei economice mondiale si a recesiunii cu care se confrunta presa scrisa din Statele Unite, relateaza AFP.

Seattle Post-Intelligencer a precizat ca proprietarul ziarului, grupul Hearst, a luat aceasta decizie din cauza pierderilor inregistrate de cotidianul care mostenea traditia Seattle Gazette, fondat 1863.

Jurnalul, cu un tiraj de 114.000 de exemplare, inregistra pierderi inca din anul 2000 si Hearst l-a scos la vanzare. Negasind un cumparator, grupul a anuntat ca "P-I" va inceta sa mai apara in format tiparit.

La fel ca majoritatea presei americane, ziarul se confrunta cu o masiva reducere a retetelor publicitare, dar si de audienta, dupa ce cititorii s-au orientat tot mai mult catre media electronica.

La sfarsitului lui februarie, un alt cotidian local centenar, Rocky Mountain News din Denver (Colorado), a anuntat falimentul.

Un alt cotidian detinut de grupul Hearst, venerabilul San Francisco Chronicle, se aflat in pericol, patronatul avand in vedere fie vanzarea, fie falimentul, daca angajatii nu accepta reduceri importante de personal.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















563 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Se schimba lumea (Luni, 16 martie 2009, 20:57)

    Florin_Oradea [anonim]

    Intr-un viitor nu prea indepartat cartile, revistele si ziarele vor disparea. Vor ramane doar variantele online.
    • +1 (1 vot)    
      Sa vezi (Luni, 16 martie 2009, 22:52)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Florin_Oradea

      "frumusete" la o eventuala pana de curent generala si prelungita .
  • 0 (0 voturi)    
    mai lasati-o cu criza! (Luni, 16 martie 2009, 23:00)

    mjp [anonim]

    Nu tot ce merge prost are legatura cu criza. Mutarea de la print la online e un fenomen mai amplu, care s-a declansat de ceva timp si va continua, criza sau nu. Avantajele mediului online sunt cauza principala, nu criza.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by