Grupul Ringier renunta la varianta tiparita a publicatiei elvetiene de business Cash, acesta urmand sa ofere, din 23 martie, "produse pur digitale", prin platforma Cash.ch si prin aplicatii pentru mobil, potrivit unui comunicat al grupului. Ringier precizeaza ca abandonarea variantei print presupune disponibilizarea a 23 de angajati.

In varianta sa initiala de saptamanal de afaceri, Cash a constituit modelul pentru publicatia romaneasca de profil Capital, detinuta de Ringier.

Iann noteaza pe blogul sau ca "este al treilea ziar gratuit pe care Ringier il inchide in decurs de cateva luni, dupa 24 Hodin (Cehia) si Compact (Romania). Iann face un istoric al acestei publicatii, care a fost lansata "in 2006 ca si extensie gratuita a saptamanalului cu acelasi nume, care si-a incetat aparitia in 2007". Tirajul publicatiei a crescut anul trecut de la 75.000 la 112.000 de exemplare, potrivit sursei citate.

Potrivit comunicatului Ringier, vor fi mentinute platformele cash.ch, cash TV, WebTV si aplicatiile mobile. Cash.ch a inregistrat, in luna februarie, 330.000 de vizitatori unici si circa 2,5 milioane de vizite.