McCann PR lanseaza Snapshot, divizia de Interactive PR si Emerging Media. Divizia va oferi servicii de comunicare online adresate companiilor din sectorul IT&C.

Odata cu afilierea in 2006 la Weber Shandwick, McCann PR a inceput un proces de specializare a echipelor agentiei. Astfel, in 2008 agentia detine echipe specializate pe Tech PR, Consumer PR, Health si Financial PR.

Echipa de Tech PR s-a dezvoltat rapid in acesti ani, iar acum ofera servicii de consultanta pentru clienti precum Microsoft Romania, HTC Corporation, Ericsson Romania, Aldata Solution sau Konica Minolta.

Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR: „La inceputul acestui an, McCann PR a luat decizia de a continua procesul de specializare si de a pune bazele unei divizii axate pe digital PR. Snapshot raspunde nevoii tot mai ridicate a pietei pentru specialisti in comunicare online.”

Veronica Nicolae, Managing Partner Snapshot: „Tehnologiile online au schimbat modul in care informatia este partajata si consumata. Experienta acumulata in cadrul echipei Tech PR ne-a sustinut in formarea diviziei. Speram ca platforma noastra de servicii, cat si experienta pe piata locala si internationala, sa fie un considerent puternic pentru potentialii clienti.”

Cateva dintre serviciile oferite de Snapshot sunt: consultanta interactive si emerging media, online corporate si brand communication, online media relations, online editorial services, training-uri de online communication. Aceste servicii sunt adresate in principal companiilor din sectorul IT&C.