Aproximativ 40% dintre consumatorii de presa tabloida din Romania citesc doua dintre principalele trei ziare tabloide, iar 16% le citesc pe toate trei, spune intr-un interviu pentru Pagina de Media Lucian Romascanu, recent numit director general al Cancan si Ciao, dupa plecarea sa din Ringier. Potrivit acestuia, "tabloidele sunt mai avantajate poate indirect in perioada de criza, pentru ca raman produsele cele mai ieftine de pe piata".

Lucian Romascanu pentru Pagina de Media:

  • "Este foarte posibil ca piata sa nu creasca, ci sa scada. Pe fondul crizei, lumea va decide sa se duca spre un singur ziar, in loc de doua sau trei."
  • Primele discutii privind posibilitatea inchiderii cotidianului gratuit Compact de catre Ringier "au fost undeva in noiembrie 2008".
  • "Nu exista titlu de presa scrisa din Romania in 2009 care sa faca profit. Este pentru prima oara de cand cunosc piata de publicitate cand bugetele nu sunt angajate, sunt doar comunicate.
  • Intrebat "pe cati bani din publicitate se bat tabloidele de la noi": "Probabil ca ne batem pe undeva pe la 10-12 milioane de euro. Vorbim de anul acesta, insa bugetat inainte de criza, in conditii normale. In criza, nu cred ca mai ramane in picioare vreuna din cifre. Nu mai poti sa faci estimari".

Citeste mai mult pe Pagina de Media