ARBOinteractive isi continua strategia de extindere prin abordarea de modalitati noi de promovare online pentru partenerii sai. Dupa ce a lansat departamentele: AdKing (latura creativa care imagineaza si realizeaza proiecte foarte speciale), LogicSearch (experti in search engine marketing) si ARBOmobile (pionier al marketingului mobil), ARBOinteractive lanseaza pe piata romaneasca ARBOperformance, o retea de publicitate bazata pe eficienta si performanta mesajului publicitar, se arata intr-un comunicat al companiei.

„Publicitatea online evolueaza cu o viteza fantastica. Drept urmare, adaptarea si inovatia sunt strategia noastra. Acest nou brand este gandit a fi solutia pentru clientii care au o strategie de business clara si bazata pe analiza si controlul efectelor banilor investiti in publicitate. Astfel, dorim ca multe din companiile care pana acum au fost reticente la ideea de publicitate online sa apeleze la acest serviciu.

De asemenea, agentiile de publicitate vor avea la dispozitie inca un instrument foarte util in continua lupta pentru cresterea eficientei campaniilor clientilor lor.” declara Calin Rotarus, Managing Director al ARBOinteractive.