SPM Indoor face publicitate pe scari rulante si balustrade in Bucuresti Mall si Plaza Romania
Potrivit comunicatului, acesta este primul contract de exclusivitate semnat de Anchor Grup, dezvoltatorul Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu un operator din indoor, contractul reprezentand un parteneriat profitabil pentru ambele parti.
Razvan Constantinescu, general manager SPM Indoor Division, apreciaza ca "aproximativ 30% din veniturile de advertising indoor in centrele de retail provin din campaniile derulate pe aceste suporturi”, datorita expunerii vizuale mari si impactului garantat, detaliaza comunicatul. Potrivit acestuia, "primele campanii derulate au fost pentru brandurile Maybeline si L’Oreal", data fiind perioada februarie-mai stabilita prin contract, "una cu o rata importanta de raspuns pentru campanii".
In decurs de o luna, audienta estimata a campaniilor in cele 2 mall-uri este de 2.200.000 de vizite, in contextul in care 52% din clienti vin la cumparaturi cel putin o data pe saptamana, aproximativ 275.000 de clienti unici fiind expusi la campanie de cel putin 4 ori.
Noile suporturi contractate in regim de exclusivitate - scari rulante si balustrade - vin in completarea exclusivitatilor pe care agentia SPM Indoor le detine in alte sase mall-uri din Bucuresti si din tara.
SPM Indoor este o agentie de indoor advertising cu capital 100% romanesc ce opereaza in prezent in 27 de locatii din 17 orase ale tarii. In portofoliul agentiei se numara clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank sau Milennium Bank.

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină