Twitter a atras interesul fostului presedinte Nielsen, Peter Read, care a infiintat o noua agentie, Twitter Partners, ce ofera servicii de consultanta, managementul relatiei cu clientii si de management al reputatiei pe aceasta platforma de microblogging, scrie Brand Republic. Sursa noteaza separat ca desi are un numar mult mai mic de utilizatori, Twitter ar putea deveni principalul concurent al Facebook, retea sociala ce se mandreste cu 200 de milioane de utilizatori.

Potrivit Brand Republic, Twitter Partners, cu sediul la Londra, a grupat in jurul sau personaje cunoscute in domeniul comunicarii digitale, de la fostul vicepresedinte Yahoo! Toby Coppel la fondatorul Last.fm Stefan Glaenzer. Printre primii clienti se numara Warner Music, Virgin Media, Universal Pictures, Paramount si Lionsgate.

Potrivit Twitter Partners, agentia urmareste sa dezvolte mai multe "aplicatii, instrumente, servicii pentru a ajuta brandurile si companiile si vedetele" in "ecosistemul Twitter". Brand Republic noteaza ca aceasta platforma, folosite de milioane de utilizatori in intreaga lume, este inca in cautarea unui model stabil de venituri, dar este in continuare curtata de numeroase companii, saptamana trecuta vehiculandu-se ca si Google ramane inca interesat sa cumpere Twitter.

Saptamana aceasta, Advertising Age nota ca si Carri Bugbee, personalitate in industria de relatii publice, cunoscuta intre altele pentru felul cum a promovat serialul "Mad Men" pe Twitter, isi cladeste o agentie de publicitate dedicata acestei platforme de microblogging, agentie ce se adreseaza clientilor din industria divertismentului

Tot Brand Republic scrie, joi, ca desi Twitter are un numar mult mai mic de utilizatori decat Facebook, platforma de microblogging atrage un interes foarte mare din partea presei, a publicitarilor si a "formatorilor de opinie online" si ar putea astfel sa devina principalul concurent al Facebook. Potrivit lui Mark Zuckerberg, CEO Facebook, aceasta retea sociala a atins pragul de 200 de milioane de utilizatori la nivel global, inregistrand in prezent de doua ori mai multi vizitatori unici pe luna decat principalul sau rival, MySpace.