Directorii executivi ai Microsoft Corp si Yahoo Inc s-au intalnit saptamana trecuta pentru a discuta un eventual parteneriat intre motoarele de cautare ale celor doua companii si operatiunile de publicitate, anunta Reuters, citand blogul specializat All Things Digital.

Microsoft si Yahoo au refuzat sa comenteze aceste informatii.

Piata asteapta de mai multa vreme reluarea negocierilor dintre cei doi giganti, dupa ce conducerea executiva a Yahoo a fost preluata, in ianuarie, de Carol Bartz.

Ea ii succede co-fondatorului companiei Jerry Yang, care a refuzat, in 2008, o oferta de preluare din partea Microsoft in valoare de 47,5 miliarde dolari.

De remarcat ca Microsoft Corp a vandut peste 90% din inventarul de publicitate pe web, telefoane mobile si jocuri catre Discovery Channel, pentru o campanie de o singura zi dedicata promovarii seriei de televiziune "Deadliest Catch", potrivit Reuters.

Discovery Communications, care detine Discovery Channel, nu a facut publica suma cheltuita pentru campania care se va derula in 14 aprilie.

Reclamele vor fi distribuite pe MSN, MSN Mobile, Windows Live Hotmail, Microsoft Live Search si Xbox Live, iar stirea vine pe fondul luptei acerbe dintre Microsoft, Google Inc si Yahoo Inc pentru controlarea pietei de publicitate online.