- Time Warner, grupul american de media care a investit, recent, in 31% din Central European Media Enterprises (CME), a anuntat rezultate peste asteptari in primul trimestru al acestui an si a anuntat ca va prezenta "foarte curand" un plan de restructurare pentru divizia sa de Internet, AOL, lasand de inteles ca aceasta s-ar putea desprinde total sau partial de grup, potrivit Reuters. Time Warner a anuntat o scadere a profitului net pentru primul trimestru de la 771 milioane de dolari in urma cu un an la 661 milioane de dolari. Rezultatul a fost peste asteptarile analistilor, insa, in conditiile in care veniturile din operatiunile de cablu au compensat scaderile de publicitate inregistrate de diviziile AOL si Time Inc.
- Tot saptamana aceasta, reteaua internationala de comunicare Publicis Groupe a anuntat o scadere de 4,4% a veniturilor in primul trimestru al anului, considerand ca "deteriorarea pietei este mult mai grava decat s-a anticipat", potrivit Brand Republic. Veniturile totale la nivel de grup s-au ridicat la circa 1 miliard de euro. Operatiunile desfasurate in Europa, ce includ agentiile leo Burnett, Publicis si Saatchi&Saatchi, au fost cel mai puternic afectate, scazand cu 6,6%.
- Veniturile grupului de comunicare Interpublic au scazut in primul trimestru cu 10,8%, pana la 1,33 miliarde de dolari, potrivit Reuters. Cu toate acestea, potrivit sursei citate, rezultatele companiei au depasit asteptarile analistilor. In primul trimestru, compania a anuntat o scadere de 8,8% a cheltuielilor operative, pana la 1,4 miliarde de dolari, in conditiile in care in ultimele doua trimestre a renuntat la 2800 de angajati (6% din total).
- McCann Erickson este pe cale sa castige contul pentru promovarea Olimpiadei de la Londra din 2012, potrivit Financial Times. Informatia nu a fost confirmata oficial. Sursa scrie ca alegerea acestei retele, controlate de grupul de comunicare Interpublic, reprezinta o lovitura pentru grupul rival WPP, care spera sa castige licitatia. Ziarul citat noteaza ca licitatia pentru acest cont este una iesita din comun, intrucat, in loc sa obtina bani pentru comunicarea Olimpiadei, agentiile au fost invitate sa declare cat de mult sunt ele dispuse pentru dreptul de a comunica Jocurile Olimpice. FT scrie ca McCann Erickson va plati circa 10 milioane de lire sterline si va deveni sponsor oficial al Jocurilor, urmand sa se ocupe de intregul pachet de comunicare - publicitate, promovare, relatii publice si comunicare digitala - pe parcursul urmatorilor trei ani si jumatate.
Pe scurt: Time Warner, Interpublic si Publicis anunta scaderi in primul trimestru

Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO