Agentia Propaganda isi face divizie de Interactive
Comunicatul o citeaza pe Ioana Giosan, coordonatorul Propaganda Interactive, potrivit careia, lansarea noii divizii de comunicare a fost impusa de "noua generatie de consumatori" care "interactioneaza din ce in ce mai mult pe internet".
Propaganda Interactive dezvolta in prezent platforme interactive pentru clienti ca BRD - Groupe Societe Generale si vizeaza dezvoltarea de strategii online si pentru ceilalti clienti ai agentiei.
Printre clientii agentiei se numara: Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Societe Generale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, Adidas, Orkla Foods.

VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO De ce nu pot să aleg tipul de vaccin cu care mă vaccinez?
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
INTERVIU Răsvan Radu, UniCredit: Au scăzut mult cererile de suspendare la plată a ratelor în ianuarie-februarie 2021 față de 2020
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon