BCR, Itsy Bitsy si Dorna desfasoara noi campanii publicitare - pentru incurajarea economisirii, de repozitionare, respectiv de intarire a brandului. SPM Indoor se afiliaza la o retea internationala, iar Links Associates promoveaza CNN Global Network in Romania.

  • Itsy Bitsy, lansat ca post de radio pentru copii, se repozitioneaza ca "platforma pentru o educare sanatoasa a parintilor si a copiilor", platforma ce cuprinde un post de radio, site-ul itsybitsy.ro si evenimente pentru familii cu copii. Repozitionarea va fi comunicata prin prima campanie de imagine derulata la nivel national, campanie realizata de GMP si care se va desfasura pe TV si in presa scrisa in perioada mai-iunie a.c.. "Studiile calitative realizate in primavara acestui an ne-au aratat ca parintii isi doresc chiar si mai mult sprijin pentru ei de la Itsy Bitsy", potrivit Nadiei Tataru, directorul Itsy Bitsy, citata intr-un comunicat. De aceea postul si site-ul din portofoliu includ, de acum emisiuni si sectiuni dedicate exclusiv parintilor.
  • Tempo Creative Services a anuntat printr-un comunicat o noua campanie pentru BCR, ce comunica "avantajele economisirii", campanie desfasurata in perioada mai-iunie a.c. pe TV, in presa scrisa, in outdoor si indoor si in mediul online. Legand aceasta campanie de "tensiunile actuale de pe piata bancara", Daniel Pana, director executiv al directiei de marketing a bancii, afirma ca "mai ales acum, campaniile de comunicare ar trebui sa adopte o atitudine pozitiva in mesaj, realista, dar in niciun caz pesimista. Orice tip de comunicare reprezinta un mijloc de a modela si educa comportamentul consumatorului, iar in aceasta perioada dificila este esential modul in care alegi sa livrezi informatiile catre public".
  • Compania Links Associates a anuntat printr-un comunicat ca a devenit reprezentantul exclusiv pentru Romania al CNN Global Network, reprezentare ce vizeaza promovarea pe plan local a unor proiecte editoriale, de publicitate, marketing si PR pentru reteaua americana de televiziune. Printre acestea se numara si o serie de reportaje sub titlul "Autumn of Change", realizate in foste tari comuniste la 20 de ani de la caderea comunismului. Links Associates a fost infiintata de fostul purtator de cuvant al MAE, Corina Vintan.
  • SPM Indoor devine primul operator din Europa de Est afiliat, prin intrarea retelei de suporturi de afisaj indoor Digital Frame, pentru care are exclusivitate in Romania, in reteaua internationala BookingDooh, potrivit unui comunicat. Acesta arata ca "avantajele acestei afilieri constau in faptul ca BookingDooh aduce o retea de mii de suporturi de tip digital pe o platforma ce cuprinde operatori si clienti din intreaga lume".
  • Dorna a lansat un nou spot, semnat de McCann Erickson, despre care Pagina de media noteaza ca "aduce aminte de un clip clasic celebru pentru Levi's, dar creativii spun ca spotul Dorna este total diferit si nu are nicio legatura. Nici cu spotul Borsec, si el tot cu alergatori in prim-plan". Pagina de media scrie ca executia semnata de McCann Erickson este "impresionanta" si il citeaza pe copywriterul spotului, Andrei Fodolica, potrivit caruia reclama "nu are nicio legatura cu spotul Levi's. Dupa ce l-am facut, am vazut chiar ca mai exista si la noi un spot pentru apa minerala, in care tinerii alearga. Mesajul este simplu: el reprezinta orasul, iar ea - natura.”