O noua agentie de marketing direct, 121 Communication, si-a anuntat oficial, miercuri, lansarea pe piata romaneasca, reprezentantii sai apreciind ca acest segment va creste in cursul anului 2009, pe fondul declinului prin care trec diverse canale traditionale de publicitate. Compania condusa de antreprenorul german Joerg Springer intra pe piata cu o investitie initiala de 250.000 de euro in 2009 si o echipa de zece oameni.

Potrivit unei informari a agentiei, 121 Communication se asteapta sa atinga o cifra de afaceri de 2 milioane de euro pe parcursul acestui an si de 5 milioane de euro in 2010. Compania ofera servicii de planificare, consultanta in managementul relatiilor cu clientii, marketingul bazelor de date, creatie, design, productie, implementare, evaluare si raportare.

Potrivit estimarilor companiei, marketingul direct reprezinta circa 5% din piata totala de marketing din Romania (comparativ cu 20% in Europa Occidentala) dar in prezent a atins doar 15-20% din potentialul sau.