Potrivit Paginii de media:
- Morning ZU de la Radio ZU are cea mai buna reprezentare in randul posturilor comerciale mari pe segmentul de public cu varste intre 20 si 40 de ani.
- Matinalul Radio Romania Actualitati este ascultat preponderent de persoane cu varste de peste 50 de ani (80%). 42% dintre ascultatori au doar studii primare - cea mai mare pondere dintre matinalele de radio.
- La Radio 21, Fabrica dementa e preferata de femei (61% din public).
- Cronica Carcotasilor de la Kiss FM are publicul cel mai educat dintre posturile Contemporary Hit Radio.
- Dupa matinalul Radio Romania, Desteptarea de la Europa FM are cel mai mare procent de public peste 50 de ani (22%), iar aproape jumatate dintre ascultatori au studii medii.
- Matinalul Pro FM are o reprezentare buna dupa venituri si categorii sociale, dar una slaba in randul tinerilor.
- Programul de dimineata de la Radio Guerrilla este ascultat preponderent de ascultatori cu varste intre 20 si 40 de ani (85%), iar 70% dintre ascultatori au studii superioare.
Citeste mai mult despre profilele ascultatorilor matinalelor de radio pe Pagina de media