Regiile de publicitate interactiva F5 X-Media si ARBOinteractive au incheiat un parteneriat prin care vor administra in comun spatiile publicitare de pe versiunile de mobil ale siteurilor din portofoliile lor, potrivit unui comunicat de presa. Cele doua regii "isi concentreaza toate serviciile de mobile advertising sub o singura oferta care va cuprinde spatiile publicitare ale tuturor siteurilor mobile detinute de cele doua companii" arata comunicatul.

Parteneriatul intra in vigoare saptamana aceasta. Portofoliul comun al F5 X-Media, regia de publicitate interactiva a F5 Realitatea-Catavencu, si ARBOinteractive, agentie ce face parte din grupul Goldbach Media, numara 11 mobi-site-uri: m.Hi5.com, m.HotNews.ro, Realitatea.mobi, m.Cotidianul.ro, m.Standard.ro, m.Wauwee.com, mobil.Europafm.ro, Meteoromania.ro, Sapteseri.ro, mobil.rfi.ro, mobil.money.ro.

Aurora Enghis, ARBOmobile, pentru HotNews.ro:

  • Este o piata care are nevoie de sustinere, in Romania, intr-un mediu precum acesta, nu este loc de concurenta, trebuie sa lucram impreuna pentru a intari acest canal. In conditiile in care sunt foarte putine site-uri pentru telefonul mobil, nu poti compara acest mediu cu mediul online, dar trebuie sa vii cu o oferta mare si bogata in fata companiilor ce compara mediul mobil cu online-ul. Suntem deschisi si la alte parteneriate de acest fel.

Dragos Gurarosie, F5 X-Media, pentru HotNews.ro:

  • Facem acest parteneriat pentru ca piata actuala este mica, daca nu foarte mica si credem ca e mult mai bine si pentru agentii, si pentru advertiseri sa actionam astfel. A fost o initiativa a ambelor parti. In masura in care si altii vor fi deschisi la astfel de discutii, parteneriatul ar putea fi extins.

Potrivit informarii de presa, care citeaza datele Mobilestats.ro, audienta consolidata a acestora este de circa 670.000 de vizitatori unici, inregistrand in luna mai 6,24 milioane de afisari.

Comunicatul ii citeaza pe Dragos Gurarosie, director executiv F5 X-Media, si Aurora Enghis, manager al departamentului ARBOmobile, care afirma ca este vorba despre o initiativa ce are drept scop educarea pietei si incurajarea consumului pe acest segment.

  • Dragos Gurarosie: "Daca in vest publicitatea pe mobil inregistreaza deja procente importante din share, in Romania piata este abia in formare. Impreuna cu ARBOinteractive incercam sa incurajam consumul pe acest segment si sa aratam clientilor ca singure sau in complementaritate cu alte media, in functie de obiectivele campaniei in cauza, solutiile de mobile advertising pot livra rezultate foarte bune”
  • Aurora Enghis: “Potentialul acestui nou canal de comunicare este urias, iar rezultatele campaniilor desfasurate pe telefonul mobil sunt extrem de eficiente. Piata are insa nevoie de educare pentru a realiza avantajele promovarii pe acest nou canal. In acest scop, ARBOmobile si  F5 X-Media isi vor uni fortele, venind cu o oferta comuna imbunatatita”